Home » Mandi Ujannn :D

Mandi Ujannn :D

Tadi at Sentoll Ujan , Macam Orang gila aku danil , alym , g bandar baru , mandi ujan kowt, yang danil macam orang gile bawak moto alym , haha , aku tergelak2 , kaki aku dah la mengigil -gigil , sekali dorang ajak main pusing bandar baru ==' , bengang je aku  , Hampeh nye danil , kalau aku ongbak kepala kau , rase nye sakit x? , bantai lak ade lubang , die bedal je jalan , pastu ade abng tu lalu , abng too naek moto , yang danil bawak laju je , terpecik air kt abng too , skali moto mati kat flat abng too , yg aku dh lari ceramuk gila2 , haha , (biasa la , takot kene marah) , Sekali abng too sound dorang , 'Kau nak makan penampar x' , aku tercangar je dengar , haha , yang alym 'sorry bang sorry bang ' , bhahaha , tergelak2 gile vavi la aku , pastu g la skolah , dorang dh balik , skali ade air kaw2 banyak , aku angkat kaki awal2 , skali danil yang kene sendiri , hahah , 

TAMAT

No comments:

Post a Comment