Home » Lepak Dekat Bloc C

Lepak Dekat Bloc C

Tadi lepak ngan Nur Hidayah n Aina Fizzey , Dorang nie ape2 tah , kelakar pon ade , gile pon ade , lepak2 , Pastu alym datang , dia bawak Aina naek moto g top up , Hidayah meet dengan Danil , Pastu ade orang main baling2 air, cm sakai je , sumpah x tipu , main baling ais batu ke ape ke , perangai cm budak2 je , padahal dh form 2 , perangai cm dak darjah 2, pasto alym datang ngan roti aku order kat dia , dia bantai g beli Perisa Kopi , Paling aku x suke D: , Tapi Makan Je la , perot Kosong laa , pastoo rasyeed kol , dia cakap die x leh kuar , aku nk tumbok je die , Eyy Sial La Tui , Pastu jam kol 10.05 Malam , aku ngan danil gerak g kedai Nasi Lemak , nk beli makan , dah beli2 , aku suruh danil beli rokok, pastu lepak kat TAMAN KUNING , jumpe la soffie ngan abang2 die , dorang ckp at aku mcm mane boleh accident , aku pon cakap je laa, lepas cakap2 dorang gerak , kiteorang lepak lagy dalam 5 minit, pastuu gerak g BANDAR BARU , g jalan2 , boring kan , pas puas jalan2 , aku g hantar danil balyk umh dia, pastu aku g cc untuk on9 facebook kejap , bantai lak pakistan tuu main start2 moto aku , aku pon sound laa , (kau agak2 la main start2 moto ayah aku , nk kene rembat ke haa ) , yang dia buat muke blurrrr ! , aku pon gerak g balyk umh, sambil sound too , Sial Laaa, dia buat muke blurr dia lagy too , nasib baek danil x de , lau die ade dh lame tumbok muke dia dah , hahaha ,


TAMAT


- Ayie Garcia's Here ! -

No comments:

Post a Comment