Home » Hang Out Semalam :D Sabtu

Hang Out Semalam :D Sabtu

Semalam hang gile2 lahh , best doo , rugi la Salam x ikut (nak ikut cam mne , accident kan) , Aku Gerak Ngan Danil Fly , Amir Rasyeed , Kiteorang gerak 3 orang jee , kite pon gerak la g bowling at TimeSqure , pastu tunggu punye tunggu , jumpe lah nun Alym Garcia's , Dizzy Fahmi , Dar'ney Kadis , Zura Misnobody , Mamat , Idham , Ejal Mexxs, ,Miraa Fikri ramai lagy lahh , Pastu kite lepak at Bukit Bintang , at food court, g makan , Lapar kan :D  , Habis duit aku 5 ringgit , hahaha , Lepak dalam kol 1.30 , pastu kiteorang jmpe akak angkad Fahmi , kiteorang gerak g PAVILLION , Pastu terserempak dengan Maria Ezlin n Amirul Amin, Then , pergy Snap Gmbr , Besti Gile Laa, Macam2 aksi kiteorng buatt ,haha, pastu nk g PADINO , Aku Bertengkar ngan Alym , Nasib baek dalam PAVI , lau at luar dh lame x de mata, Shiall la, Dia Sound2 aku cm adeq2 die pulak , padahl die yang ilang kan fullcap Ejal Mexxs , Pasto aku ngan danil gerak g LOT 10 , g online gune I Pad, haha , Relex je kan , pasto kite kumpul at bowling , Alym Mesej aku macam nie au , Dah Terpadam la , sorry laa Key :D , Then lepak2 at bowling , jmpe Meor Aizat nun kawan die, Gentle je kuar 2 orang , pastu lepak2 isap okok at parking , then g tandas at bowling, pas g tandas , g maen tumbok2 , pastu kiteorng gerak g balyk , 


TAMAT


- Ayie Garcia's Here ! -









No comments:

Post a Comment